Dne 27. 4. jsme se vydali na cestu do Anglie. Vyrazili jsme v odpoledních hodinách a jeli autobusem skrz Eurotunel do Velké Británie.

Další den jsme dorazili do Torquay, kde jsme navštívili miniaturní vesničku Babbacombe Model Village a místní pláž. V centru jsme se prošli k přístavu a k večeru jsme se seznámili s našimi hostitelskými rodinami.

Následující den ráno začala výuka v místní škole International House in Torquay. Po výuce jsme se vydali do národního parku Dartmoor, který sloužil jako předloha pro Doylův román Pes baskervillský. Počasí nám toto odpoledne nepřálo, ale i tak jsme si to užili. Poté jsme se ohřáli a uschli v restauraci, kde jsme ochutnali tradiční anglický cream tea, který se skládá z pečiva scone a černého čaje s mlékem.

Další den jsme opět měli výuku ve škole a následoval výlet do přístavu Plymouth, kde jsme navštívili akvárium plné mnoha druhů ryb a paryb. Po příjezdu jsme procvičovali anglickou konverzaci s našimi hostitelskými rodinami.

Pátý den jsme absolvovali poslední den výuky a obdrželi certifikát o účasti. Vyrazili jsme do bývalého římského přístaviště, dnes známého jako univerzitní město Exeter. Prohlédli jsme si zdejší katedrálu a zbytek dne jsme prozkoumávali ulice města a poznávali anglickou kulturu.

Poslední den strávený v Anglii jsme se rozloučili s hostitelskými rodinami a zamířili do hlavního města Velké Británie – do Londýna. Lodí jsme se po řece Temži dopravili do hradu The Tower of London, kde jsme viděli korunovační klenoty, Krvavou věž (Bloody Tower) či slavné krkavce. Následně jsme podnikli několikakilometrovou procházku po Londýně. Prohlédli jsme si Tower Bridge, The Shard, Buckingham Palace, Trafalgar Square, Houses of Parliament a Westminster Abbey. Na zpáteční cestu jsme využili místní metro a autobusem jsme pak jeli k trajektu. Využili jsme lodní dopravy přes kanál La Manche zpět do Francie. Večer 3. 5. jsme se vrátili zpět do Kroměříže.

Tento výlet jsme si všichni moc užili. Poznali jsme novou zem a jejich kulturu, měli jsme možnost procvičit si anglický jazyk a zlepšit své komunikační dovednosti.