L.Dohnal
K.A - NK
- Otázky oblečení - příprava odpovědí
6.A - NJ
- Účastníci DSD: práce s materiály z prázdnin, které jsme nestihli zkontrolovat
- Ostatní: příprava na otázky k povídání u stolu
M.Schadwill -- NJ
7. B (skupina paní Fuksové)
Ausblick 2
Traumberuf Schauspieler (S.52+53)
- Lies die Texte über Daniel Brühl, Franka Potente, Julia Jentsch.
- Mach eine Mindmap mit den wichtigsten Informationen.
- Wähle eine Person und mach ein Plakat über die Person.
- Bitte per Email an schadwill@gymkrom.cz bis 31.3.
Max beim Film (S.54)
Lies den Text.
Löse die Aufgaben: B2b, B2c
M.Schadwill - NK
K. A,B
Lies:
https://www.pasch-net.de/de/lernmaterial/schule-ausbildung/karriere-in-deutschland.html
Schreib einen Text: Möchtest du mal in Deutschland arbeiten? Warum? Warum nicht? Bitte per Email an schadwill@gymkrom.cz bis 31.3.
Q. A,B
Lies:
https://www.pasch-net.de/de/lernmaterial/wissen-umwelt/umweltprobleme-in-meinem-land.html
Schreib einen Text: Umwelt und Tschechien (Probleme, Vorteile, meine Wünsche.) Bitte per Email an schadwill@gymkrom.cz bis 31.3.
6. A,B
Schreib eine SK zum Thema „Soziale Netzwerke im Internet“, S.61
Bitte per Email an schadwill@gymkrom.cz bis 31.3.
Mach den Modellsatz 7 im Internet: https://www.auslandsschulwesen.de/Webs/ZfA/DE/Deutsch-lernen/DSD/DSD-I/dsd-i_modellsaetze.html
7. A,B
Schreib Sie einen zusammenhängenden Text zum Thema „Gesunde Ernährung“.
Bitte per Email an schadwill@gymkrom.cz bis 31.3.
Arbeite Sie wichtige Aussagen aus dem Text heraus.
https://www.pasch-net.de/de/lernmaterial/sternchentexte/ernaehrung-deutschland.html
Werte Sie die Grafik anhand von wichtigen Daten aus.
https://www.morgenpost.de/bin/BMO-207406031.jpg
Nehmen Sie in Form einer ausgearbeiteten Argumentation zu der Frage Stellung, ob die deutschen und tschechischen Schulküchen Bio-Essen anbieten müssten.
7. A,B
Schreib eine P1-Eröffungsrede zur Frage: Soll an allen Mittelschulen in Tschechien ein Fach in einer Fremdsprache unterrichtet werden?
Bitte per Email an schadwill@gymkrom.cz bis 31.3.
Mach eine Tabelle mit 5 Pro- und 5-Kontraargumenten.
8. A,B
Lies die Texte zu den Abithemen und mach dir Wörterlisten.
Schreib deinen Lebenslauf und schick ihn mir per Email.
https://bewerbung.net/tabellarischer-lebenslauf/
Bitte per Email an schadwill@gymkrom.cz bis 31.3.
R. Zahnaš
S. A, B – DIREKT 1 – LEKCE 5
str. 51 – cv. 10 – přiřaďte inzeráty k situacím
str.51 - cv.11– po přečtení inzerátů tvořte věty – zpracujte písemně do sešitů
str. 232 – pokračujte ve studiu slovní zásoby – zadávám oddíl 5C po slovíčko Kalbsfilet
Kontrola bude provedena po návratu do školy.
T. A, B – DIREKT 1 – LEKCE 9
str. 101 – cv. 8 – poslechněte si dialog a označte tužkou na plánku města ( str. 100 ) celou trasu
str.101 – cv.10 – přiřaďte texty k obrázkům
str. 236 – zadávám slovní zásobu oddíl 9A a fráze Orientierung in der Stadt
Kontrola bude provedena po návratu do školy.
K. A, B – DIREKT 2 – LEKCE 13
str. 181 – cv. 26 – přeložte písemně do sešitů
str. 39 – Blitz-Grammatik – cv.I,II,III,IV – vypracujte jednotlivá cvičení
13. lekce – opakování slovní zásoby a gramatiky – příprava na test
Kontrola bude provedena po návratu do školy.
8.A,B – DIREKT 3 – LEKCE 28
str. 114 – cv. 10 B – doplňte text
str. 231 – cv. 15 – po poslechu doplňte chybějící slova
str. 263 – slovní zásoba – zadávám oddíl 28 A
Pokračujte v opakování k závěrečnému ústnímu a písemnému zkoušení.
Kontrola bude provedena po návratu do školy.
4.A – DIREKT 2 – LEKCE 20
str. 122 -123 – pokračujte v četbě a překladu textu Als Tourist in Wien
str. 238 – cv. 1 – přiřazování textů k obrázkům
str. 238 – cv. 2 – doplňte slovesa do textu
str. 269 – slovní zásoba – zadávám oddíl 20 A
Pokračujte v opakování k závěrečnému ústnímu a písemnému zkoušení.
Kontrola bude provedena po návratu do školy.
A. Ševelová
3. A
vyhotovení ABI 19 Schreiben dle zadání, zaslat na můj email
vyhotovte v pracovním sešitě všechna cvičení po cvičení 17
S.Holišová
S. B- Direkt 1 neu- Lekce 5
- Slovní zásoba str.232-oddíl B byl zadán před jarními prázdninami-procvičujte.Nyní zadávám oddíl 5C všechna slovíčka i komunikaci
- Imperativ (rozkaz)-procvičujte u všech doposud probraných pravidelných sloves,jak jsme se domluvili před prázdninami.
- str.54 –prostudujte tabulku s rozkazem,slovesa nepravidelná přepište do sešitu,procvičujte str.55/III.-IV,pracovní sešit- vyplňte tabulku str.174/14
- poslechněte si v oddílu 5B-Essgewohnheiten str.50/8A,vyprávějte o jedné z osob a sami o sobě napište něco podobného
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testů.Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly.
T. A- Direkt 1neu –Lekce 9
- Procvičujte slovní zásobu lekce
- Poslechněte si str.102/14 a vyplňte tabulku
- 9C- Mein Zuhause-poslechněte si str.103/15,odpovězte písemně do sešitu str 103/16-bude sloužit jako základ pro vaše vyprávění na téma Wohnen
- Zpracujte str.104/18A
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testů a ústního zkoušení Wohnen. Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly.
T. A,B konverzace Intensivtrainer Direkt 1
- Slovní zásoba z učebnice do konverzace i učebnice L.9
- Napište dopis kamarádovi o vašem bydlení,rozsah cca strana A5.Pošlete mi ho do 20.3.2020 na holisova@gymkrom.cz
- Trénujte popis pokoje,použijte předložky in,auf, vor,neben …..Doplňte si názvy kusů nábytku,které k tomu potřebujete
- Zpracujte všechna cvičení v Intensivtrainer L.9
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testu, vyprávění a zasláním dopisu viz výše.
- Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly.
Q. B –Direkt 2 neu – Lekce 20
- Slovní zásoba lekce 20A,B,C-všechna slovíčka
- Procvičujte vedlejší věty vztažné viz učebnice str.131/I,vytvořte 10 vztažných vět,dle vlastní fantazie s tématem cestování a Vídeň a pošlete na email holisova@gymkrom.cz do 19.3.2020
- Procvičujte trpný rod (Passiv) str.130/II a všeobecný podmět man –str.131/II,pracovní sešit str.241 celá
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testů a zasláním vět viz výše.
- Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly.
Q. A,B (pí. Fuksová)- Direkt neu
- Procvičujte slovní zásobu lekce-vše
- Poslechněte si str 11/4,zpracujte str.11/5
- 21C Adrenalinsport str.12/6A, 13/6B,poslech str.13/7.Napište o adrenalinovém sportu,rozsah 120slov a pošlete na holisova@gymkrom.cz do 20.3.2020
- Opakujte lekci na test ,věty vztažné
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testů a zasláním viz výše.
- Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly.
7. A,B-Ausblick 2 –Kursbuch,Arbeitsbuch
- Zpracujte slovní zásobu lekce 1-všechna slovíčka, při testu bude rozděleno do 3 částí i s použitím ve větách
- Přečtěte si str.10/11,zpracujte str.11/d bez poslechu váš názor na téma Jugend x Erwachsene a pošlete na email holisova@gymkrom.cz do 20.3.2020 v rozsahu 120 slov
- Přečtěte si a přeložte str.13
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testů a zasláním viz výše
- Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly.
8. A,B-Ausblick 2 Arbeitsbuch,Kursbuch
- Napište váš názor na téma Jugend x Erwachsene a pošlete na email holisova@gymkrom.cz do 20.3.2020 v rozsahu 120 slov
- Zpracujte str.18/19
- Maturanti – zpracujte si otázky Natur,Sport,Mode,Gastronomie zum Besprechen
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testu a zasláním viz výše.
- Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly.
2A., 6. A(Kulíšek,Hejná)- Direkt 1 neu
- Opakujte L.9 k testu-str106/107
- Doplňte pracovní sešit str.207/16 ,209 celá
- Vyprávění téma Wohnen,mein Zimmer,Wie komme ich bis zu…?
- Zadávám slovní zásobu L.10A,B vše
- Kulíšek –celá lekce 5,Hejná celá lekce 6
- Kontrola bude provedena po návratu do školy formou testu ,zkoušením.
Pokud bude opatření trvat déle, pošlu další úkoly